12 Mart 2013 Salı

KAR TANELERİ...

Kar kristallerinin şekillerini çok severim..Sıcak havaları sevsem de kar yağışı bana hep gizemli ve büyülü gelir. Akşamsa ve kar yağıyorsa soğuğa bile aldırmadan izlemek isterim. Bu merakımdan olsa gerek kar kristali şekillerini çalışmalarımda çokça kullanırım.Sizlere yapmış olduğum bardak altlığı ve yastık örneğini paylaşmak istedim.
 
Kalıbını eklediğim kar kristali ile sizler de yastıklarınıza renk renk süslemeler,simli bardak altlıkları ve öğretmen arkadaşlarım sınıflarına güzel birer süs yapabilirler...Kar kristali kalıbını ister keçeye,ister renkli kartona,koyup kalıbını çıkarmanız ve makasla kesmeniz yeterli. Dileğiniz malzemelerle yapacağınız kar taneleriyle yapacaklarınız sadece sizin hayal gücünüzle sınırlı...
 
Şimdiden kolay gelsin....
 
 


 
 
Üstteki bardak altlıklarımı yapmakta kullandığım simli yumuşak tabanlı kağıtları Office1 Superstore'dan aldım. Bir paket içinde her renkten simli kağıt bulunmakta. Kalıbın normal boyutu ile simli kağıtlardan tek bir tane kar kristali çizebilir. Kalıbı küçülterek daha fazla sayıda minik simli kar kristalleri yapabilirsiniz.
 


 
Bir başka kullanım olarak da keçe kumaştan keseceğimiz kristallerle süsler oluşturmak. Ben yastıklarımın kar kristallerini kırmızı keçe kullanarak yaptım, siz de farklı renklerde keçe kullanarak renk renk yastık süsleri yapabilirsiniz.
 
Örnek Kalıp
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder