8 Aralık 2013 Pazar

Kolay Kahvaltılık...

 
 
 
Az malzemeli, gösterişli ve kolay bir kahvaltılık...Ben sade halini fotoğrafladım. Siz isterseniz üzerini dilediğiniz malzemelerle süsleyebilirsiniz.


 


Mutfakta pratik ve hızlıyımdır. ancak bu hız zaman zaman kazalara da yol açıyor en çok da rende yaparken. Moulinex rendeyi arkadaşlarımdan duymuştum. sonunda almak fırsatım oldu. Hızlı ve pratik, istediğim gibi her şeyi rendeleyip doğruyorum. Bu rende eve geldiğinden beri rendelenmiş bir çok yiyecek yaptım. Hafta sonu hazırladığım rendelenmiş patates tam not aldı. Umarım siz de beğenirsiniz.

Malzemeler:
-Dilediğiniz kadar patates
-Kırmızı pul biber, tuz karabiber ve nane
-zeytinyağı

Yapılışı:
Patatesleri soyup, rendeleyelim.
 
 
  Geniş bir tavaya yağı ekleyip biraz kızdıralım. Rendelenmiş patatesleri tavaya koyup üzerine baharatları ekleyip karıştıralım. Tavayı kapakla kapatalım. Patatesler pişince kapağı kaldıralım ve alt kısmı kızarana kadar bekleyelim. Alt kısmı kızarınca düz bir kapak ya da tabakla ters çevirip diğer tarafının da kızarmasını sağlayalım. pişince düz bir tabakta servis edelim. Dilerseniz üzerini süsleyebilirsiniz.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder