2 Aralık 2013 Pazartesi

Haftasonu alışverişi :))



Bütün kadınlar alışverişi sever. Ben de tabi ki :)) Kimi sinirlenince, kimi mutlu olunca, kimi sabahları ne giyeceğim derdinden ama severek yaparız alışverişi. Erkeklere göre mağazalarda dolaşmak ve ürünleri incelemek bir işkence olsa da, benim için mağazaları dolaşmak ve her ürüne dikkatle bakmak bir zevk...


 
Paşabahçe mağazalarında yeni yıl hazırlıkları çoktan başlamış. Renk renk süsler ve yeni yıla girerken sofralarınızı güzelleştirmek için yeni yıl konseptli tabaklar, bardaklar, peçeteler...Ben ufaktan süs almaya başladım bile:)

 
Mağazada görüp aşık olduğum süs....Sürekli yerini değiştiriyorum :) Her yere yakışıyor....
 

 
 
Boyner Mağazalarında %50 indirim vardı. Tabi kaçırmadım. Aslında yıllardır tek parfüm kullanıyorum Jean Paul GAULTİER klasik. Hafif ama etkileyici bir parfümüm de olsun istedim ve Manifesto'yla tanıştım. Kesinlikle büyüleyici.


 

Şapka bir kadına en yakışan aksesuarlardan biri. zarif ve güzel bir şapkayla çok şık olunabilir bence. Polo Garage mağazalarında %30 indirim vardı ve ben bu güzel şapkaya sahip olabildim.
 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder